Monday, February 05, 2007

لالايی

.بخواب پری كوچك غمگين، بخواب
از چه هميشه دستت را زير چانه ات حلقه می كنی و مرا به تماشا می نشينی؟
هزار بار خواسته ام درهجوم گريه ی بی گاه، تو را با پشت دستم پاك كنم از روی گونه ام
.و بروم پی كارم
اما هربار در می يابم
تنها در حضور تو
.می شکند این بغض بی قرار
آن گاه برمی گردم و می بينم
.تو دستت را زير چانه ات حلقه كرده ای و چه صبورانه بی تابيم را به تماشا نشسته ای
،نترس
.می گذارم برای هميشه بمانی
،از آن لحظه كه از پی مردن آرزويی در من زاده شدی هم
.می دانستم كه تنها تو برايم می مانی
،نترس
.می گذارم برای هميشه بمانی
.با هم زندگی می كنيم
.و با هم می ميريم
،می گذارم برای هميشه بمانی
،از آن كه پاكيزه ترين چيزی هستی
.كه در اين تنهايی ژرف دارم
،حالا
.بخواب پری كوچك غمگين، بخواب

4 Comments:

At 2:57 am, Anonymous Anonymous said...

چقدر خوب مي نويسيد و چقدر خوب است كه مي نويسيد.ء اين كلام،ء كلام عادي نيست.ء من شعر خيلي خوب نمي شناسم ولي شعر زياد مي خوانم و حس مي كنم اين كلام،ء شعر يا هرچيز ديگري آن را بناميد،ء از جنس متفاوتيست.ء انگار از جايي در لايه هاي دروني روح و احساس آدم بيرون مي آيد كه هم آشناست و هم تا به حال كشف نشده.ء
هميشه از خودم مي پرسيدم چرا وقتي اين گونه مي نويسيد كسي پيامي براي شما نمي گذارد؟ حالا فكر مي كنم نوشته هاي شما آنقدر ظريف است كه آدم از نزديك شدن به آن مي ترسد،ء چون هر متني در مقايسه با اين لطافت هم زمخت به نظر مي رسد هم از زيبايي آن مي كاهد.ء پس چرا خودم اين زيبايي را مي شكنم؟ نميدانم.ء

 
At 8:47 pm, Blogger ايزدمهر said...

ممنون آقای دری، شما هميشه به من لطف داريد

 
At 2:48 am, Anonymous Anonymous said...

salam izadmehr jan. chera neminevisi? har vaght miam hamine. rasty in address naghde un filmie ke unruz migofti :)

http://www.persianblog.com/posts/?weblog=bestmovies.persianblog.com&postid=6198041

 
At 2:53 am, Blogger ايزدمهر said...

مرسی‌عزيزم كه اين لينك رو برام گذاشتی، بهش سر زدم

 

Post a Comment

<< Home