Tuesday, May 01, 2007

برای دستهايت

،آه از دستان تو
كه می توانست نوازش گر تنهايی بی پايان ام باشد
و اما هر از گاهی تلنگری می زند
بر بغض خفته در گلويم
و آن گاه من می مانم و تنهايی و بغضی بيدار
.
.

آه از دستان تو
كه می توانست نقطه ای بگذارد بر انتهای مرثيه ی دل تنگی ام
و اما هر از گاهی نقطه ای می گذارد
بر اين دل بی قرار
و آن گاه من می مانم و دل تنگی و اندوهی بسيار
.
.

آه از دستان تو
كه می توانست راوی خاموش اين تن تب دار باشد
و اما هر از گاهی می قشارد مرا
درون اين حجم سرد غمناك
.و آن گاه من می مانم و تنی تشنه و سكوتی سرشار
.
.
،آه از دستان تو
.آه از دستان تو

5 Comments:

At 10:49 am, Anonymous Anonymous said...

به نظر مياد وقتي يك پست در ظاهر مخاطب خاص دارد،ء ديگر هيچ مخاطب عام حتي جرات نمي كند بگويد قشنگ است.ء ولي حيف از اين يادداشت زيباست كه كسي دربارش نظري نده.ء
من خيلي از اين نوشته شما خوشم آمد (خبر جديدي نداريد؟!). خيلي وقت ها چشم ها،ء قلب ها،ء زبان ها،ء ...ء كه مي توانند همراه باشند و مايه تسكين باشند بر عكس رفتار مي كنند و هم قدر خودشان را مي شكنند و هم قلب ديگران را.ء

من از (نقطه ای بر انتهای دل تنگی) و (نقطه اي بر دل بي قرار) هم بي نهايت لذت بردم.ء واقعا عالي بود.ء

 
At 4:38 am, Blogger ايزدمهر said...

سلام آقای دری عزيز
مثل اين كه اين طور است و كلا اين وبلاگم يك جوريه كه تا آنجا كه از نظرات شفاهی دوستانم متوجه می شوم، خواننده دارد اما كامنت گذار-نويس، به آن شكل ندارد و البته بعضی از نوشته ها هم كه ديگر، خيلی تنها باقی می مانند.ء
ممنون از نظرتان. بله كمتر دستی پيدا می شود كه چنين قابليتی داشته باشد و اين مايه بسی اندوه است.ء

و چه بسيارند نقاطی كه جای می گيرند بر دل های بی قرار
و چه كم اند نقاطی كه جای می گيرند بر انتهای مراثی دل تنگی.ء
ممنون كه سر زديد

 
At 12:35 am, Anonymous Anonymous said...

بسيار گويا و دلنشين بود. من با اجازتون توي وبلاگم ازش استفاده مي كنم

 
At 12:35 am, Anonymous Anonymous said...

بسيار گويا و دلنشين بود. من با اجازتون توي وبلاگم ازش استفاده مي كنم

 
At 12:36 am, Anonymous Anonymous said...

بسيار گويا و دلنشين بود. من با اجازتون توي وبلاگم ازش استفاده مي كنم

 

Post a Comment

<< Home